2007թ-ի սեպտեմբերից, համագործակցելով <Հույսի կամուրջ> ՀԿ-ի, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ԲՀՄ գնահատման կենտրոնի հետ, դպրոցը սկսել է իրականացնել ներառական կրթություն` նախքան վերջինիս պետական քաղաքականություն դառնալը: 2011-2012 ուստարում դպրոցում սովորում է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող վկայագրված 41 աշակերտ` որոնք հիմնականում կարելի է խմբավորել 7 տեսակների` վարքագծային և հուզակամային խանգարումներ, հենաշարժողական խանգարումներ, խոսքի դժվարություններ, սովորելու թեթև և միջին դժվարություններ, մանկական ուղեղային կաթված, լսողության խախտումներև ուսումնական ունակությունների յուրահատուկ խանգարումներ: Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող /ԿԱՊԿՈՒ/ սովորողների կրթությունն իրականացնող բազմամասնագիտական խումբը բաղկացած է 7 մասնագետներից, որոնցից 6-ը աշխատում է լրիվ, մեկը` 0.5 դրույքով: Բոլորն էլ ունեն համապատասխան որոկավորում, բազմիցս մասնակցել են վերապատրաստման դասընթացներին, հանդես են եկել որպես վերապատրաստողներ: Բ/Մ խումբը ապահոված է համապատասխան չափորոշիչներով, առարկայակն ծրագրերով, մեթոդական գրականությամբ, իսկ սովորողները գրանեկան պիտույքներով, երաշխավորված դասագրքերով:
2011թ-ի մայիսին <Առաքելություն արևելք > և <Հույսի կամուրջ> կազմակերպությունների կողմից համակարգվող փորձնական գնահատող թիմը ուսումնասիրել է դպրոցի ներառական կրթության առաջավոր փորձը`ներառական կրթության ուղեցույց ստեղծելու համար:
2011թ-ի մայիսին <Առաքելություն արևելք > և <Հույսի կամուրջ> կազմակերպությունների կողմից համակարգվող փորձնական գնահատող թիմը ուսումնասիրել է դպրոցի ներառական կրթության առաջավոր փորձը`ներառական կրթության ուղեցույց ստեղծելու համար: